مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 13:102021-06-21سياسي

 ایجاد چند خط مینی بوس جدید در مشهد


بر اساس مصوبه شورای شهر مشهد به منظور توسعه و تکمیل شبکه اتوبوسرانی و همچنین یکپارچگی با سیستم ریلی چند خط جدید مینی بوس با مسیر کوتاه در برخی از مناطق مشهد ایجاد می شود.

- اولین دستور کار یکصدوسی وچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، تذکر محمد حاجیان شهری عضو شورای اسلامی شهر مشهد به شهردار بود.

محمدحاجیان شهری، عضو شورای اسلامی شهر بابت عدم تحویل گیری معوض زمین 12هکتاری پارک طرق به محمدرضا کلایی، شهردار مشهد تذکر داد.

همچنین لایحه نرخ کرایه مینی بوس در خطوط با مسیر کوتاه به تصویب شورای اسلامی شهر مشهد رسید که براساس آن به شهرداری اجازه داده می شود به منظور توسعه و تکمیل شبکه اتوبوسرانی و همچنین یکپارچگی با سیستم ریلی نسبت به ایجاد و بهره برداری از خطوط جدید مینی بوسی با مسیر کوتاه و دریافت کرایه مطابق جدول زیر اقدام کند.

براساس تبصره این لایحه، کرایه تعیین شده تا پایان سال 1400 ثابت بوده و مشمول افزایش 20درصدی نرخ کرایه مطابق تبصره پنج مصوبه بودجه سال 1400 سازمان اتوبوسرانی و عاملیت شهرداری نخواهد بود.

در جلسه امروز شورای شهر مشهد لوایح نظام نامه مطالعات و پژوهش شهرداری و تعیین و تکلیف برخی از پروژه های مشارکتی شهرداری مشهد نیز به تصویب رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 ایجاد چند خط مینی بوس جدید در مشهد

 ایجاد چند خط مینی بوس جدید در مشهد